kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam manuel devam etmenizde fayda var ve mümkün olduğunda gruptaki kullanıcıları sıkmadan şikayet edilmemeye bakın yoksa Facebook'un hiç affı yok hemen hesap kapanır.
Anladım hocam sağolun. Günde birkaç defa paylaşıyoruz ama işte elle yapınca çok zaman alıyor. Otomatik yapmak daha kolay olur diye düşünmüştüm.