• 31-03-2015, 20:43:44
    #1
    Merhaba,

    Facebookdaki reklamları daha uygun maliyet ve etkisini arttırmak için (örneğin ayakkabıcıyım, rakip ayakkabı firmasının sayfasını beğenenlere gösterim gibi) reklamfoni (internette buldum) gibi şirketlerin faydası gerçekten var mıdır?
  • 01-04-2015, 16:52:14
    #2
    merhaba, rakibinin facebook sayfasını like layanlara yönelik reklam vermek istiyorsan. Social Lead Freak programını alman gerek. bu program sana o sayfayı like layanları User ID lerini ve Face Emaillerini veriyor. bu elde ettiğin UserID ler ile reklam verme sayfasında UserID listeni seçerek sadece bu kişilere reklamının gösterilmesini sağlıyorsun. Maliyetlerinde diyelim 0,10 iken 0,01 lere kadar düşer.

    Programın fiyatı 97$
  • 01-04-2015, 16:55:25
    #3
    gokhanpur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, rakibinin facebook sayfasını like layanlara yönelik reklam vermek istiyorsan. Social Lead Freak programını alman gerek. bu program sana o sayfayı like layanları User ID lerini ve Face Emaillerini veriyor. bu elde ettiğin UserID ler ile reklam verme sayfasında UserID listeni seçerek sadece bu kişilere reklamının gösterilmesini sağlıyorsun. Maliyetlerinde diyelim 0,10 iken 0,01 lere kadar düşer.

    Programın fiyatı 97$
    User ID ile reklam çalışması en son kaldırılmamış mıydı?
  • 01-04-2015, 17:32:47
    #4
    ben yapmadım ama kaldırıldığını sanmıyorum. ingilizce kullanıyorum face i baktım "ads manager" den. sol menüde "audiences" den giriş yapıp, "Create a Custom Audience" tıklayıp gelen ekrandan "Customer List" diyerek csv dosyanı yükleyip işlem yapılabiliyor. yani hala var bu olay.
  • 05-04-2015, 12:45:09
    #5
    gokhanpur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yapmadım ama kaldırıldığını sanmıyorum. ingilizce kullanıyorum face i baktım "ads manager" den. sol menüde "audiences" den giriş yapıp, "Create a Custom Audience" tıklayıp gelen ekrandan "Customer List" diyerek csv dosyanı yükleyip işlem yapılabiliyor. yani hala var bu olay.
    Forumda bu yazılımı kullanan var mı?
  • 05-04-2015, 20:11:50
    #6
    Merhaba. Yukardaki mesajlarda bahsedilen olay bende var. Konu burada isterseniz yardımcı olurum https://www.r10.net/facebook-reklam-a...r-misiniz.html
  • 09-04-2015, 03:53:54
    #7
    uid artık işe yaramıyor ama facebook email aynı işi goruyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:53:54 -->-> Daha önceki mesaj 03:52:00 --

    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bu yazılımı kullanan var mı?
    var. youtube da social lead freak dersen videolu bu işlemin nasıl yapıldığını görürsünüz