• 20-02-2015, 00:58:13
    #10
    sen 100 liraya cpm reklamlar basmışsın. bozulan birşey yok. onemli olan erişim değildir. etkileşimdir. facebookta birsuru reklam çeşitleri var hocam. umarım ipucunu anlamışsındır.
  • 20-02-2015, 01:43:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Evet saçmalamış gönderi öne çıkart olayı.Sayfamın bir tanesinden deneyeyim dedim oto olarak 'konum' diye bir yer çıktı.Güncelleme var demek ki.
  • 20-02-2015, 18:50:15
    #12
    Yok Mu Gelısme Forumda Kımseler Kalmamıs
  • 22-02-2015, 01:19:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    RoHanRHu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi kartı ile ödeme yapılıyor
    ben denemek için maaş kartımdan çekmiştim 400 lira limit vardı fiyat kısmını ayarlayamadım tık başına gitmiş 100 beğeni için -400 lira bakiyeye inmiş bu kaç sene önce nasıl yapacağım bu reklamları anlatan bir kılavuz var mı hocam help sayfası varsa sana zahmet link atabilir misin incelesem.
  • 22-02-2015, 18:02:18
    #14
    Bazen yogunlukdan dolayı bütçeleri harcamak için cpm yi yükseltiyor face bide dolar aşırı yükseldi oda etkilemiş olabilir ama ne olursa olsun suan facebook a reklam vermek mantıklı degil