Merhaba arkadaşlar bugün başıma geldi böyle bir durum ve bu durum yüzünden satış iptal oldu. Şahsım adına bundan sonra aracılık yapmak istiyorum. Sayfa alım satım ya da diğer işler için aracı olabilirim. Bunun için de satıştan %10 ( alıcıdan ve satıcıdan %5 er yani ) komisyon talep edeceğim. Gerekli güveni eğer alış satış yaparsak göreceğiz ve tradelerimi alırsam eğer kalıcı şekilde devam etmek istiyorum.