arkadaşlar facebok'ta grup açmayı düşünüyorum da en son 5 sene önce falan açmıştım bu yüzden 1-2 sorum olacak
halen gruba üye olan herkese toplu mesaj gönderme şansı var mı? .. eğer varsa bu gönderilen mesajlar diğer klasörüne mi yoksa normal mesaj klasörüne mi gidiyor?
ayrıca gruba daveti herkes gerçekleştirebiliyor mu? yoksa sadece yöneticiler mi ?
Facebook gruplarla ilgili sorular
2
●363