• 17-11-2014, 23:52:38
    #10
    AdsNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelen kutunuz dolmuş olabilir 2 kere gönderdim
    itraderınız 0 olduğu için öncelikle pm ile görüşmek istiyorum. skypeden görüşmek istemiyorum
  • 18-11-2014, 00:05:06
    #11
    Arkadaşlar eski üyeliğim duruyor sadece ismini beğenmediğim için yeni üyelik açtım( Forgory_91). Facebook reklam işinde tanıdığım birçok müşteri ve reklamcı vardır bana kefil olabilecek. Ticari hesap nedir diye soracak arkadaşlarım araştırsınlar lütfen, burada sadece satış yapılmaktadır. Skype da görüşecek olan da eklesin detayları vereyim, itrade 0 dı yok ben sadece pm atarım gibi tripleri sevgilinize atın (iş yapıyoruz burada)
  • 18-11-2014, 00:16:02
    #12
    kaça 10 tanesi
  • 18-11-2014, 00:43:52
    #13
    detaylı pm alayım
  • 18-11-2014, 22:18:28
    #14
    fiyat nedir hocam?
  • 24-11-2014, 02:29:23
    #15
    Satışlar devam etmektedir
  • 24-11-2014, 02:39:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Detayli Pm lutfen?
  • 24-11-2014, 12:46:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Detaylı PM alabilir miyim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:46:28 -->-> Daha önceki mesaj 12:45:58 --

    PM atar mısın.
  • 24-11-2014, 14:37:24
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Detaylı PM rica edeyim.