AdsNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelen kutunuz dolmuş olabilir 2 kere gönderdim
itraderınız 0 olduğu için öncelikle pm ile görüşmek istiyorum. skypeden görüşmek istemiyorum