Var olan bir appı kopyalabilirmiyiz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Var olan bir appı kopyalabilirmiyiz ?
0
●
344
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Var olan bir appı kopyalabilirmiyiz ?
29-07-2014, 17:41:37
#1
mavikral
Hesabımda bir tane app var ben bu appın bütün ayarları ile beraber aynısından bir tane daha oluşturabilir miyim?Oluşturabilirsem nasıl yapabilirim bu konu hakkında bilgisi olanlar yorum bırakabilirlerse sevinirim teşekkürler...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler