• 21-05-2014, 18:39:29
    #1
    Arkadaşlardan facebooktan verilen bağlantılarda bir düşüş yaşayan varmı? 3 gündür bir düşüş vardı şuan yere çaktı resmen.
  • 21-05-2014, 21:35:03
    #2
    Nedemek ıstedını ben anlamadım
  • 22-05-2014, 01:20:09
    #3
    Düşüş yok, direk bitiş var...
  • 22-05-2014, 22:17:21
    #4
    d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlardan facebooktan verilen bağlantılarda bir düşüş yaşayan varmı? 3 gündür bir düşüş vardı şuan yere çaktı resmen.
    https://www.r10.net/facebook/1133585-...dusus-var.html