bu nasil bir virüstir ya bıktım !!!
13
●1.070
- 25-05-2014, 09:05:21Fb begeni alt satış limiti 5 tl olunca sektorde canlandı,
Ws de cocuklar 1 tlye satıyor
Hatta r10 da 5 tl ye satanların ws de 1 tl ye satış konuları var.
Eskiden 18 yaş altı bebeler harclık için calışırdı az da olsa anlayış gösterirdim. Şimdi abileri ortalıgın dumamını arttırıyor
Gecen hafta panel kiraladım 5 slot acık 5*35= 175 k çekimi sadece 25 tl ye yaptım
Bu iş böyle giderse fb turk kullanıcısını cezalandırır.
R10 ticaretin yuksek döndüğü bir yer, r10 un fiyatları yükseltmesinin fb virüs sektörüne yükselmesi yönünde katkı sağladıgını düşünüyorum.
Sizin düşünceleriniz nedir arkadaşlar
Sent from my iPhone 5