• 20-05-2014, 16:53:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Allah bütün virüsçülere, kodla sahte like ettirenlere müstehakını versin. Cennetse cennet, cehennemse cehennem. Ben şikayetçiyim.
  • 20-05-2014, 20:34:05
    #11
    Ezekiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu virüsü yayanı ALLAH bildiği gibi yapsın. Bu kadar açık ve net söylüyorum. Öyle bir sövüyorum ki, aklın hayalin durur.
  • 25-05-2014, 04:23:38
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zamanında bende panel işleriyle uğraşıyordum iyiki bırakmışım yoksa banada söveceklerdi
  • 25-05-2014, 09:05:21
    #13
    Fb begeni alt satış limiti 5 tl olunca sektorde canlandı,
    Ws de cocuklar 1 tlye satıyor
    Hatta r10 da 5 tl ye satanların ws de 1 tl ye satış konuları var.
    Eskiden 18 yaş altı bebeler harclık için calışırdı az da olsa anlayış gösterirdim. Şimdi abileri ortalıgın dumamını arttırıyor
    Gecen hafta panel kiraladım 5 slot acık 5*35= 175 k çekimi sadece 25 tl ye yaptım
    Bu iş böyle giderse fb turk kullanıcısını cezalandırır.
    R10 ticaretin yuksek döndüğü bir yer, r10 un fiyatları yükseltmesinin fb virüs sektörüne yükselmesi yönünde katkı sağladıgını düşünüyorum.
    Sizin düşünceleriniz nedir arkadaşlar


    Sent from my iPhone 5
  • 25-05-2014, 10:54:57
    #14
    Araçlardan eklentilerini sil düzelir