Öncelikle kısa tatlı bi sohbetle başlıyorlar biraz samimilik bulunca iş sayfalara dert yanmalara kadar geliyor... sonra arkadaş kendi sayfasını gösteriyorrr (Hite Gellll)
Daha sonra ise malum arkadaş erişim sorununa nasıl takılmadığını veya erişim sorununun nasıl üstesinden geldiğini anlatıyor (Birde altını çiziyor, çok zor düzeliyormuş ama benim için yaparmış)
Sonra sende bi hevesle iç veriyorsun arkadaş gayretle çalışıyor 1 - 1.5 saat sonra olmuyo kardeşim mod at diyor onda da oyalıyor bi 1 saat sırasıyla üst hariç hepsini veriyorsun ve çare kalmıyor (*** adam benim için uğraşıyor 6-7 saattir veriyim ***) deyip üst atıyorsun ve hooooooopppp sayfa çalınıyor senin için 6-7 saat uğraştıktan sonra sayfanı da alıp kayıplara karışıyor arkadaş...
Sakın bu oyunlara gelmeyin erişim sorununu şahıslar düzeltemez sadece facebook yetkilileri yapabilir bunu...
Şunu da gördüm.. (ERİŞİM DÜZELTİLİR)