• 30-04-2014, 23:03:39
    #1
    Facebook Üyeligin teki kapandı , Kimlik fotokopisi felan istedi sabah gönderdim hala bekliyorum , Açılmadı gitti, ne zaman açılır bu
  • 30-04-2014, 23:15:46
    #2
    üyeliğin teki kapandı dediğine göre bikaç üyeliğin var ve aynı bilgisayardan giriyorsun.
    Sorunu çözmek için önce tek bilgisayar tek hesap kullan.
    Kimikle açılış 3 iş günü muhtemelen sürüyor.
  • 30-04-2014, 23:32:15
    #3
    rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üyeliğin teki kapandı dediğine göre bikaç üyeliğin var ve aynı bilgisayardan giriyorsun.
    Sorunu çözmek için önce tek bilgisayar tek hesap kullan.
    Kimikle açılış 3 iş günü muhtemelen sürüyor.
    Üyelik benim adıma degil, Hesap sahibinin kimlik resmini yolladım
    Kim 1 Pcden tek hesaba giriyor söylermisin
    Ben sadece hesabına girip reklam verdim
  • 02-05-2014, 17:57:28
    #4
    Ya bu hesap ne zaman açılacak 2 gün oldu hala birşey yok ortada, Ne kadar yavaşlar bunlar.
  • 02-05-2014, 20:07:38
    #5
    Gelen mesaja bakın

    Kayıtlarımız hesabınızın dolandırıcılık için kullanıldığı şüphesiyle kapatıldığını gösteriyor. Kullanıcılarımızı korumak için bu hesabı yeniden etkinleştirmeyeceğiz.

    Neyin Dolandırıcılıgından bahsediyor bu,.