Nasıl aktif yapacagım ben bunu
Bide yeni 50 Dolarlık kupon alıp kullanmıştım,

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:18:02 -->-> Daha önceki mesaj 18:39:32 --
Hayatımda bu kadar berbat bir sistem görmedim 1 reklam vermek için 40 takla attırıyorlar
Para almadan reklam yayınlıyorlar,Sonrasında para verecez nerden verecegimiz belli degil,Parayıda çekmiyorlar,
Hesap deaktif ediliyor,Aktif edilemiyor,Rezilligin bu kadarı.
)
))