• 18-04-2014, 20:18:02
    #1
    Arkadaşlar hesabı yanlışlıkla deaktif ettim bir türlü aktif yapamıyorum,Hesap -'lerde oldugundan hemen deaktifde olmadı önce parayı alması lazım sanırım.
    Nasıl aktif yapacagım ben bunu
    Bide yeni 50 Dolarlık kupon alıp kullanmıştım,

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:18:02 -->-> Daha önceki mesaj 18:39:32 --

    Hayatımda bu kadar berbat bir sistem görmedim 1 reklam vermek için 40 takla attırıyorlar
    Para almadan reklam yayınlıyorlar,Sonrasında para verecez nerden verecegimiz belli degil,Parayıda çekmiyorlar,
    Hesap deaktif ediliyor,Aktif edilemiyor,Rezilligin bu kadarı.
  • 18-04-2014, 20:25:13
    #2
    Reklam deaktif mı edildi kapandı mı ? Büyük ihtimal kapandı.
    Türkiyede facebook'a reklam vermek artık cok zor. herkezin kapandıgı gibi sizinde kapatıldı.
  • 18-04-2014, 20:26:36
    #3
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam deaktif mı edildi kapandı mı ? Büyük ihtimal kapandı.
    Türkiyede facebook'a reklam vermek artık cok zor. herkezin kapandıgı gibi sizinde kapatıldı.
    Hocam kapatılmadı ben deaktif ettim Ne bileyim geri aktif edilemedigini 2 saattir ugraşıyorum
  • 18-04-2014, 20:47:19
    #4
    Eger bir insana bir sey veriliyosa hakkettigi icin verilmistir )
  • 18-04-2014, 21:07:25
    #5
    Bedalux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eger bir insana bir sey veriliyosa hakkettigi icin verilmistir )
    Kime ne verilmiş, Mesajınızdanda birşey anlamadım.
  • 18-04-2014, 21:16:07
    #6
    o kadar cok ugrastin ki motoru bozdun ))