• 14-04-2014, 18:58:54
    #1
    Arkadaşlar bugün facebook'da deneme amaçlı 10 Liralık Reklam Ekledim
    Reklam Panelde Aktif olarak gözüküyor fakat gösterim ve tık yok, Birşeymi eksik yaptım acaba..
  • 14-04-2014, 20:28:35
    #2
    Bir süre sonra çalışır. Aktif görünsede hemen reklam başlamyor..
  • 14-04-2014, 22:39:26
    #3
    Manuel onaylanması için Facebook ekibinin Risk yönetimine gitmiş reklamın 6-8 saat sonra başlayacaktır eğer başlamaz ve Kırmızı Renk bir hata alırsa hesabın Risk durumu olduğundan kapatılmış reklam vermeye demektir.
  • 14-04-2014, 23:34:18
    #4
    facebookun orjinal saati los angeles saatine göre gitmekte oda 8 saate denk geliyor. Eger reklam verirken türkiyedeki saat dilimine gore verirseniz 8 saat beklersiniz. mevcut anlik saatten 8 saat önceki dilimini secerseniz reklaminiz yayinlanma moduna gecer. haaa aktif oldugu halde hala yayinlanmiyorsa 1 basit nedeni var; verdiginiz teklif ucretini kabul etse bile ve reklam atif olsa bile demekki veriginiz teklif oranini normalden daha da asagidadir 1 2 3 kurus seklinde yukari cek bekle kesin olarak reklam yayinlanmaya baslar. orani degistirmezsen 1 2 kisiye gösterir ve ne zaman gözükecegi belli degil ama asla reklamin tamamlanmaz.
  • 14-04-2014, 23:42:47
    #5
    Bedalux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facebookun orjinal saati los angeles saatine göre gitmekte oda 8 saate denk geliyor. Eger reklam verirken türkiyedeki saat dilimine gore verirseniz 8 saat beklersiniz. mevcut anlik saatten 8 saat önceki dilimini secerseniz reklaminiz yayinlanma moduna gecer. haaa aktif oldugu halde hala yayinlanmiyorsa 1 basit nedeni var; verdiginiz teklif ucretini kabul etse bile ve reklam atif olsa bile demekki veriginiz teklif oranini normalden daha da asagidadir 1 2 3 kurus seklinde yukari cek bekle kesin olarak reklam yayinlanmaya baslar. orani degistirmezsen 1 2 kisiye gösterir ve ne zaman gözükecegi belli degil ama asla reklamin tamamlanmaz.
    Hocam teklif vermedim Otomatik Optimize olarak yaptım,8 Saatin olmasına 1 saat var, Bu Otomatik optimize yapmam yanlış mı acaba ? Kendim mi belirlemeliydim oranları ?