• 07-03-2014, 22:27:54
    #10
    Bizdede Tıkırtı yok
  • 07-03-2014, 23:18:06
    #11
    İngilizce yapınca değişiyor ama tamamı değil. Bende bekleyenlerdenim.
  • 07-03-2014, 23:19:53
    #12
    Birisi ekran görüntüsünü atabilirmi?
  • 07-03-2014, 23:20:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Peki bu yeni tasarıma geçişte sayfalara pozitif etki edecek mi? Ziyaretçiler artacak mı ne diyorsunuz?
  • 07-03-2014, 23:22:12
    #14
    demo görüntüler varmı?
  • 08-03-2014, 02:20:22
    #15




    Bunlar buldum yabancı kaynaklardan ama ne kadar doğru bilemedim.
  • 08-03-2014, 02:25:56
    #16
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Bunlar buldum yabancı kaynaklardan ama ne kadar doğru bilemedim.
    Bu redesign'dir. Facebook böyle bir tasarıma geçmeyecek.
  • 08-03-2014, 02:26:56
    #17
    iyisite.NET
    Bendene henüz birşey yok.
  • 08-03-2014, 11:16:23
    #18
    Hala aynı.