Nasıl böyle konu paylaşılır ?
33
●2.416
- 11-02-2014, 17:05:24görüntü yükle ile paylaşınca resim büyüyor evet ama resme tıklayınca facebook kendi içindeki photo.php gibi bir bağlantıya yönlendiryor. Gönderdiğim örnekte resmede tıklasa linkede tıklasa dışardaki web sayfasına gönderiyor.
xbaranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-02-2014, 17:10:30crazyboy14055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<head prefix="og: http://ogp.me/ns# fb: http://ogp.me/ns/fb# article: http://ogp.me/ns/article#">
<meta property="fb:app_id" content="234040283370094" />
<meta property="og:type" content="article" />
<meta property="og:url" content="http://www.emlak*****.com/emlak-haberleri/agaoglu-kartal-arsasinda-payini-dap-yapi-ya-devretti_106486.html" />
<meta property="og:title" content="Ağaoğlu Kartal Arsasında Payını Dap Yapıya Devretti" />
<meta property="og:image" content="http://www.emlak*****.com/resimler/haber/orjinal__agaoglu-kartal-arsasinda-payini-dap-yapi-ya-devretti__11_02_2014__14_34_37.jpg" />
<meta property="og:description" content="Emlak konut GYOnun Kartalda ihaleye çıkardığı arsanın yüzde 51 payına sahip olan Ali Ağaoğlunun şirketi Eltes İnşaat payının yüzde 50,5ini Dap Yapıya devretti.." />
Type den de kaynaklanıyo olabilir. Facebook'un son Open graph kodlarına bakmak lazım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:10:30 -->-> Daha önceki mesaj 17:09:18 --
İlk defa senden duyuyorum. Hiç görmedim dediğim gibi photo.php ye yönlenme. Varsa örnek paylaştığın link örnek bana bi pm at bakayım kardeşim.hittasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-02-2014, 18:44:29rss grafiti ayarlarını paylaşmanızda bir sakınca varmı
Azurrexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-02-2014, 00:58:13Üyeliği durdurulduBu manuel paylasiliyor. istedigin resmi yukledikten sonra istedigin aciklama ve istedigin url girebilirsin bir ufak yazilim sayesinde. Ilgilenenler bu mesaji alinti yaparak istesin, yazilimin URL'sini gonderecegim

Edit: O yazilimin konusu artik https://www.r10.net/facebook/1209328-...7339733-a.html da bulunmaktadir.
cocukken yapıorduk bunu :d
