Facebook Uygulamasi hakkinda
2
●279
- 09-02-2014, 21:31:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Selamlar, ben uygulama yazdirmak istiyorum fakat kimseyi bulamadim , tanidiginiz yapabilen birileri varmi arkadaslar yardimci olurmusunuz lütfen ? okey uygulamasi istiyorum örnegi var nasil istedigimi...