• 25-01-2014, 23:37:30
    #1
    hesabımı kaybetmiştim. bır sekılde hesabımı gerı aldım.ve bana aıt olmayan mesajları sılıyorum
  • 26-01-2014, 10:18:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Acaba grupun linki pm olarak alabilirmiyim
  • 26-01-2014, 13:52:40
    #3
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Grubun linkini banada gönderir misiniz?
  • 26-01-2014, 16:41:40
    #4
    grup içeriği nedir?