Bundan 5 ay önce görmüştüm bu tarz bir yorum ve o gerçekten engelli bir arkadaşımızdı sayfası uçtu ve ondan sonra da bazı ******** köpekler bu yöntemi kullanarak insanların duygularıyla oynayarak sayfa büyütmeye calısıyor.
Burdan bu kişiliksizlere diyeceğim tek şey, böyle yaparak gerçekten engelli olanların kul hakkına giriyorsunuz, dinimizce beddua etmek günahtır ancak bir istisna geçiyorum ve inşallah gerçekten yürüme engelli olursunuz diyorum.
Allah büyüktür, kul hakkını yanınıza bırakmaz
Bizim elimizdeki sayfalarada gelip Sayın Başbakanımızın bugünlerde yanında olalım hadyi sayfaya diyorlar.Sayfanın en altına iniyorum kalpoçino paylasımı