Sohbetinde Sorun Olan Var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sohbetinde Sorun Olan Var mı?
2
●
402
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Sohbetinde Sorun Olan Var mı?
20-11-2013, 13:57:38
#1
Prosperous
Arkadaşlar sohbeti benimki gibi sürekli kopan var mı?
Sohbete bağlanılamadı diyip sürekli kopuyor, neden acaba
20-11-2013, 14:00:38
#2
oRumJack
Üyeliği durduruldu
sohbette sorun sayfalarda sorun güncellemeler bitmedi sanırım henuz değişmeler devam ediyor
20-11-2013, 14:08:23
#3
ugurugurcan
Tasarım değişikliği sonucunda sorunlar var şu anda bence
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler