• 20-11-2013, 13:57:38
    #1
    Arkadaşlar sohbeti benimki gibi sürekli kopan var mı?

    Sohbete bağlanılamadı diyip sürekli kopuyor, neden acaba
  • 20-11-2013, 14:00:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sohbette sorun sayfalarda sorun güncellemeler bitmedi sanırım henuz değişmeler devam ediyor
  • 20-11-2013, 14:08:23
    #3
    Tasarım değişikliği sonucunda sorunlar var şu anda bence