
Bir resimle izah etmek istiyorum derdimi.

Gördüğünüz paylaşımda benim sayfamdan paylaşılan bir içerik ve diğer bir sayfadan paylaşılan bir içerik var. Ben bir türlü bu siteler gibi büyük fotoğraf gösteremiyorum paylaşımlarda. Bütün kodları bu siteler gibi düzenliyorum. Hatta sayfamdaki resimler hep 480x480 px olduğu için bir adet resize.php oluşturdum. oradan facebooka aynı resmi daha büyük gösteriyorum ama yine aynı küçük bir kare olarak kalıyor.
Şunu sormak istiyorum acaba kodda yaptığımız değişiklikten sonra belli bir süre mi geçmesi gerekiyor. Örneğin dün video player cıkıyordu paylaşımda. Onu kaldırıp resim yaptım ama bugün faaliyete girdi. Bugünde resmi büyüttüm ama düzelmedi acaba yarın mı faaliyete girecek.
