Arkadaşlar şöyle söyleyim, sayfamda bağlantı paylaşırdım ona bile en az 1000 like gelirdi ama şimdi 200'ü geçmiyor.
Neler oluyor dersiniz, artık böyle mi olacak? İyice kazığı soktular mı yani g*tümüze? Yoksa düzelir mi sizce..
Neler oluyor bu facebook'a?
7
●557
- 12-11-2013, 20:51:51
- 14-11-2013, 01:42:30Düzeldi arkadaşlar baya, daha da düzelicek sanırım..
Yeni algoritma falan diye kötü kötü şeyler düşünüyorduk ama alakası yokmuş meğer; sadece yenilik yapıyorlarmış : Yeniliklerden benim gördüklerimi söyleyim :
Planlama butonu değişmiş, kolaylaşmış süper olmuş
Bağlantı paylaşırken bağlantının büyük çıkması için resim ekliyorduk ya hani işte artık resim eklediğimizde anasayfada nasıl görüneceğini gösteriyor (büyük bir şekilde)
İnternet sitelerindeki like butonları değişmiş
Anasayfaya düşen sponsorlu gönderilerin altında "xxx sayfan için sende böyle bir reklam oluştur" diye metin koymuşlar
Sayfalardan beğenenleri gör butonu kaldırılmış.
Benim şimdilik gördüğüm bunlar, sizin de gördüğünüz bir değişiklik varsa ekleyin.. - 14-11-2013, 14:12:06Facebook messenger en büyük değişiklik olmuş. ios 7 için bu kadar emek veren ilk uygulama sanırım, tek kelimeyle inanılmaz olmuş ya!
yeni yelkenler açmak gerekiyor sanırım.