• 09-11-2013, 12:00:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Fake profili sayfaya nasıl çeviriyoruz? önergeleri takip ettiğimde mailime bir kod gönderiliyor kodta ki amp yi silip yapıştırıyorum yinede olmuyor. Bunun püf noktası nedir? neyi nereye yapıştıracağım.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
  • 09-11-2013, 12:07:52
    #2
    aynısı başıma geldi genelde bu problem hotmail de oluyor. oraya gönderdiği kodu kopyala
    bir not defteri aç onun içine yapıştır sonra o not defterini html yap ve gir içine ordaki linke tıkla sonrasında facebook sayfa yapma aktif oluyor.
  • 09-11-2013, 12:14:55
    #3
    linki komple mi kopyalıyoruz? ve amp yi silmemize gerek var mı?
  • 09-11-2013, 12:34:47
    #4
    Cimbomaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    linki komple mi kopyalıyoruz? ve amp yi silmemize gerek var mı?
    mail olarak gelen yeri hocam.
    sayfaya sağ tıklayıp html kodunu alın not defterine yapıştırın.