Web sayfamdaki videoları paylaş deyince facebook ve twitterda player olsun istiyorum. bunun için tüm meta kodlarını doğru bir şekilde ekledim. hatta deneme olsun diye video paylaşımı yapan alkışlarla yaşıyorum sitesinin meta kodlarını dahi kopyalayıp denedim ama bir türlü video player gösteremedim.

Acaba domain ile ilgili bir kayıt ya da başvurumu gerekiyor. alkışlarla yaşıyorumun videosunu paylaşırken player çıkıyorda neden aynı kodları deneme amaçlı kopyalamama rağmen benim sitemin playeri çıkmıyor acaba.