• 24-12-2013, 01:56:20
    Üyeliği durduruldu
    Acrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuda resmi bir açıklama var mı ben bir türlü bulamadım. Benim sayfalarda da takip et butonu çıkıyormuş başkalarında. Fakat sayfayı ilk beğendiğinde otomatik olarak takip edilebildiğini de söylüyorlar. Kişi isterse takip et butonunu tıklayıp takibi bırakıyor. Bu durumda da zaman tünelinde sayfa paylaşımlarını görmüyor. Sanırım durum bundan ibaret. Sadece okuduklarıma göre mantık yürütüyorum. Resmi bir açıklama varsa facebook tarafından ve paylaşan olursa çok memnun olacağım. Burada önemli olan tek nokta var, sayfayı beğenenler otomatik olarak takip etmiş oluyor mu yoksa manuel olarak sayfaya girip takip etmeleri mi gerekiyor? Belkide gönderileri gören kişi sayısı bu şekilde artabilir.
    Doğru anlamışsınız otomatik olarak takip ediyorlar zaten.
  • 24-12-2013, 12:07:02
    evet, bugün itibariyle sayfalara Takip butonu gelmiş bulunmakta..
  • 24-12-2013, 12:37:38
    Geldi gelmesine de pek bişi değişmesi
  • 24-12-2013, 15:13:44
    Herhangibir değişiklik yaşayan varmı ? Yine diplerde gidiyor.
  • 24-12-2013, 16:57:40
    Bu iş bitti herhalde arkadaşlar.
  • 24-12-2013, 16:58:03
    egeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iş bitti herhalde arkadaşlar.

    Evet Bitti


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 24-12-2013, 18:41:53
    çatır çatır uçuran insanlar var ancak neden bizlerde ve sizlerde kötü hala anlayamadık. facebook ne yapmaya çalışıyor anlamak güç !!!
  • 24-12-2013, 18:47:01
    Costantine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çatır çatır uçuran insanlar var ancak neden bizlerde ve sizlerde kötü hala anlayamadık. facebook ne yapmaya çalışıyor anlamak güç !!!
    İki gunde 20 dolar Reklam
    verd Facebooka Ama Degisen Pek Birsey Yok


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 24-12-2013, 19:14:03
    Costantine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çatır çatır uçuran insanlar var ancak neden bizlerde ve sizlerde kötü hala anlayamadık. facebook ne yapmaya çalışıyor anlamak güç !!!
    Kardeş varsa öyle sayfalar pm atda bir inceleyelim