• 25-09-2013, 23:20:47
    #10
    Ne kimliği bu


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 25-09-2013, 23:30:24
    #11
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 aydır dönüş yok. Neye göre, ne zaman dönüş yapıyorlar anlamış değilim.
    öff ya bu sayfaları alma fırsatımızda mı yok ki
  • 28-09-2013, 03:47:20
    #12
    Geri dönüş yapıldı hesabımı geri aldım.

    İlgilenen herkese teşekkür ederim.

    Not : Adımları takip edip kimliği gönderince ulaşmıyorlar, başka bir yöntemle ulaştım bu problemle karşılaşan arkadaş olursa pm atabilir.