• 16-09-2013, 20:27:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Facebooka reklam vericem. 200 tl ile ne kadar takipci cekebilirim? Bir de dikkat etmem gerekenler nelerdir yorumlar icin sagolun

    // Yok türk takipci satıyorum vs. abzurt seyler atarak reklam yapmayın artık!
  • 16-09-2013, 20:29:31
    #2
    Hocam ben 2 gün önce denemek amaçlı 10 TL karşılığında reklam verdim. 100 beğeni geldi sayfama


    iPhone 4S'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 16-09-2013, 20:32:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Z3Ro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 2 gün önce denemek amaçlı 10 TL karşılığında reklam verdim. 100 beğeni geldi sayfama


    iPhone 4S'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    5 dolara az geliyor. Bu mantikla 2000 kisi cok az
  • 16-09-2013, 20:35:47
    #4
    Bir soru da ben sorayım. Limit belirleyebiliyormuyuz peki? 50-100 TL gibi.
  • 16-09-2013, 20:37:16
    #5
    Ortalama 200 liraya 2k beğeni gelir.
  • 16-09-2013, 21:10:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bizim ark 80k gelir diyor bi yanlislik olmasi lazim 😀
  • 16-09-2013, 21:13:28
    #7
    Sayfa içerigi ve hedeflenen kitleye göre degişir tabi ama ortalama 2k.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:13:28 -->-> Daha önceki mesaj 21:12:13 --

    santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir soru da ben sorayım. Limit belirleyebiliyormuyuz peki? 50-100 TL gibi.
    tabiki reklamın başlama ve bitiş saatii günlük - haftalık - aylık reklam bütçesini yada toplam harcanacak bütçeyi seçebiliyorsunuz
  • 16-09-2013, 21:16:09
    #8
    Smail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfa içerigi ve hedeflenen kitleye göre degişir tabi ama ortalama 2k.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:13:28 -->-> Daha önceki mesaj 21:12:13 --



    tabiki reklamın başlama ve bitiş saatii günlük - haftalık - aylık reklam bütçesini yada toplam harcanacak bütçeyi seçebiliyorsunuz
    Doğru mu yapmışım acaba?

  • 16-09-2013, 21:19:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ortalama 2k ve 200 TL hocam çok az değilmi ya bi yanlısınız olmalı