merhaba arkadaşlar kapak fotoğrafı scripti yazıyorum sizce facebook uygulaması yapmakmı mantıklı web sitesi şeklinde yapmakmı otomatik olarak facebooktaki kapak fotoğrafını değiştirme özelliği olacak içinde ek olarak olmasını tavsiye edebileceğiniz özellik varmı?