facebook uygulamasımı web sitesimi
0
●412
- 07-09-2013, 00:02:36Üyeliği durduruldumerhaba arkadaşlar kapak fotoğrafı scripti yazıyorum sizce facebook uygulaması yapmakmı mantıklı web sitesi şeklinde yapmakmı otomatik olarak facebooktaki kapak fotoğrafını değiştirme özelliği olacak içinde ek olarak olmasını tavsiye edebileceğiniz özellik varmı?