• 16-07-2013, 22:46:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim bunu biliyorum zaten ama mesela listeye 100 içerik aldık ben bunların zamanlamasını tek tek yapmak istemiyorumda 15dk aralıklarla bunları kendisi paylaşsın demek istediğim buydu.
    Anladım. İsteğinizi ilerleyen zamanlara doğru yapacağım geliştirmelerde dikkate almayı düşünüyorum. Teşekkür ederim.
  • 17-07-2013, 18:38:18
    #11
    Şuanda zamanladım paylaşımları bakalım nasıl olacak merak ediyorum.
    Ayrıca Jeton fiyatlarıda uygun olursa bu app'nin tutacağına adım gibi eminim
    İşi olanlar vs. Sayfalarını sürekli güncel tutacaklardır
  • 18-07-2013, 10:53:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda zamanladım paylaşımları bakalım nasıl olacak merak ediyorum.
    Ayrıca Jeton fiyatlarıda uygun olursa bu app'nin tutacağına adım gibi eminim
    İşi olanlar vs. Sayfalarını sürekli güncel tutacaklardır
    Jeton fiyatları belirlenip sisteme entegre edilmiştir.
  • 18-07-2013, 12:04:07
    #13
    Sistem açılmıyor bende sorun mu var ?
  • 18-07-2013, 13:00:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ugurugurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem açılmıyor bende sorun mu var ?
    sistemin kurulu olduğu domainde henüz ssl sertifikası bulunmaması sebebiyle hesap ayarlarından güvenli gezinmeyi kapalı konuma getirip
    http:/apps.facebook.com/paylasim_sistemi
    üzerinden girmeyi deneyiniz.

    bu durum en kısa sürede düzeltilecektir.
  • 26-07-2013, 13:09:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    BySiriUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ugurugurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem açılmıyor bende sorun mu var ?

    Uygulamanın kurulu olduğu domainde ssl sertifikası yoktu ve muhtelemen bu sebeple uygulamaya girerken sorun yaşamıştınız. Şuan itibariyle uygulamayı ssl sertifikası bulunan domaine taşımış bulunmaktayım. Uygulamaya tekrar giriş yaparak kontrol etmenizi ve sorunun devam edip etmediğini bana bildirmenizi rica ederim.
  • 27-07-2013, 22:29:52
    #16
    Hocam bence facebook uygulaması yapmak yerine https://hootsuite.com/ gibi harici bir site yapıp facebook ile giriş seçeneği koyun daha güzel olur. Çünkü bu durumda uygulamaya giriş yapmadan jeton fiyatları, ekran görüntüleri vs. bilgi elde edemiyoruz.

    Fiyatlar da hootsuite gibi uygun olursa almayı düşünürüm.
  • 27-07-2013, 22:30:13
    #17
    Sorum şu Post atarken büyük ihtimal apps aracılığı ile atıyor yani sayfaya şu app ile bir post gönderildi oluyor.
    Bunun paylaşımların haber kaynağına düşmesinde bir etkisi olur mu ?

    Ve uygulama kapanırsa uygulama ile atılan postlar silinebilir mi ?
  • 28-07-2013, 02:34:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    KEMO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorum şu Post atarken büyük ihtimal apps aracılığı ile atıyor yani sayfaya şu app ile bir post gönderildi oluyor.
    Bunun paylaşımların haber kaynağına düşmesinde bir etkisi olur mu ?

    Ve uygulama kapanırsa uygulama ile atılan postlar silinebilir mi ?
    Uygulama üzerinden sayfalara gönderilen resimli paylaşımlarda "*** aracılığıyla" ibaresi görünmemektedir.
    Profillere gönderilen paylaşımlarda görünmektedir.

    Bir müşterime bu sistemin biraz daha farklı olanını yazmıştım uygulaması kapanmıştı ancak kapanmadan önce uygulaması üzerinden yaptığı paylaşımlar silinmemişti.Yinede bu konuda malesefki garanti veremiyorum.