Hocam bence facebook uygulaması yapmak yerine
https://hootsuite.com/ gibi harici bir site yapıp facebook ile giriş seçeneği koyun daha güzel olur. Çünkü bu durumda uygulamaya giriş yapmadan jeton fiyatları, ekran görüntüleri vs. bilgi elde edemiyoruz.
Fiyatlar da hootsuite gibi uygun olursa almayı düşünürüm.