arkadaşlar sayfam üzerinden başka bir sayfaya mesaj butonu çıkmıyor yollayamıyorum...normal oturum kimliğinde başka bir sayfaya yollama aktif buton çıkıyor...ama sayfam üzerinden buton gözükmüyor... sorun nerde olabilir ?