• 22-05-2013, 13:43:07
    #10
    F harfi yazmadan açıldı bende
  • 22-05-2013, 13:44:07
    #11
    ProfKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    F harfi yazmadan açıldı bende
    bendede hızlı açılıyor ancak üyelik girişi yaptında yavaşlıyor.
  • 22-05-2013, 13:49:11
    #12
    Düzeldi sorun şimdilik.
  • 22-05-2013, 13:50:17
    #13
    Bende internet yavaş zannediyordum, meğerse facebook'ta sorun varmış

    Şu an iyi.