An itibarı ile facebookda ağırlıkmı var ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
An itibarı ile facebookda ağırlıkmı var ?
12
●
1.092
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
An itibarı ile facebookda ağırlıkmı var ?
1
2
22-05-2013, 13:43:07
#10
ProfKey
F harfi yazmadan açıldı bende
22-05-2013, 13:44:07
#11
Fes
ProfKey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
F harfi yazmadan açıldı bende
bendede hızlı açılıyor ancak üyelik girişi yaptında yavaşlıyor.
22-05-2013, 13:49:11
#12
Defineci
Düzeldi sorun şimdilik.
22-05-2013, 13:50:17
#13
Oğuz
Bende internet yavaş zannediyordum, meğerse facebook'ta sorun varmış
Şu an iyi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler