• 21-05-2013, 22:11:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar herkese merhaba.Bugün acemi kullanıcı olan Yaşındaki akrabamın bana sorması ile keşfettiğim bir dolandırıcılık yöntemini anlatacağım.Yöntem diyince hemen yanlış anlaşılmasın.Yeni taktikleri bu sanırım....


    *********** Profili; https://www.facebook.com/onaymerkezi00

    Bu kişi özel mesaj atarak kullanıcılara yazı gönderiyor.

    Alıntı

    Sayın (buraya isim soyisim ekliyor),
    UYARI ..! Facebook Önemli Güvenlik ..!
    Tanım: Facebook Kullanıcıları
    Hesabınız bozucu veya hakaret kullanıcılar, Facebook kabul edilir bir politikaya ihlal ettiği bildirildi. Eğer teyit yapmazsak bizim güvenlik sistemi 48 saat içinde hesabınıza devre dışı Bırakacaktır!
    ? ?=========================? ?
    > http://onay-merkezi.3owl.com/
    ? ?=========================? ?
    Dikkat:
    48 saat içinde doğrulamazsanız Tüm hesaplar veritabanından silinecek ve kullanıcınız tekrar kullanmak mümkün olmayacaktır.
    İlginiz için teşekkür ederiz.
    Facebook ekibi 2013
    © Copyright Facebook 2013 Message merkezi ™ ©

    Açılan site tehlikeli olabilir.Sorumluluk size aittir.Eğer mümkünatı varsa profesyonel bir arkadaş yardımcı olursa sevinirim.Nedir ne değildir diye..
  • 21-05-2013, 22:16:03
    #2
    http://onay-merkezi.3owl.com/ bumu ? allahışkına güldürmeyin beni günümüzde buna inanan birisi mevcut ise çıksın demirli camdan aşağıya atlasın okadar yani.
  • 21-05-2013, 22:18:56
    #3
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://onay-merkezi.3owl.com/ bumu ? allahışkına güldürmeyin beni günümüzde buna inanan birisi mevcut ise çıksın demirli camdan aşağıya atlasın okadar yani.
    Mahallede dükkanına oğlunun laptopunu almış eş dostla konuşan bakkal amca ne yapsın yani
  • 21-05-2013, 22:20:36
    #4
    Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahallede dükkanına oğlunun laptopunu almış eş dostla konuşan bakkal amca ne yapsın yani
    doğru söylüyorsunuzda kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz.
  • 21-05-2013, 22:32:45
    #5
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru söylüyorsunuzda kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz.
    Bir an korktum ama yalan yok
  • 21-05-2013, 22:46:54
    #6
    Bizim gibi teknolojiyi iyi bilen insanlar bu tuzağa düşmez.
    Düşecek kişi karşımda oturuyor şimdi
  • 21-05-2013, 23:37:23
    #7
    Facebook özel mesajdanmı artık ilet i atıo
  • 22-05-2013, 00:12:15
    #8
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook özel mesajdanmı artık ilet i atıo

    http://www.youtube.com/watch?v=7MS3VepK4Bs
    ibretlik
  • 22-05-2013, 01:22:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Biz düşmeyiz arkadaşlar.Ama maalesef belli bir yaşa gelmiş facebookdan sadece okey oynayan kişiler düşebilir.(Tanıyorum)