• 01-05-2013, 16:45:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Slm arkadaslar,

    aramizda facebook sayfa yönetimi kullanan varmi? varsa hangi uygulamayi kullaniyorsunuz? sayfa yönetimi derken mesela saat 14:00 ayarliyorsunuz resimi programda o saatde paylasim yapiyo sayfaniza. tavsiye edebileceginiz uygulama varmi bende bi kac sayfam icin kullanmak istiyorum
  • 01-05-2013, 17:40:40
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Facebookun kendi şeyi var zaten istediğin saate ayarlıyosun paylaşıyo.. Paylaşım yaparken altda saat şeklinde bir icon car ona tıkla..
  • 01-05-2013, 20:49:38
    #3
    ykirlangic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebookun kendi şeyi var zaten istediğin saate ayarlıyosun paylaşıyo.. Paylaşım yaparken altda saat şeklinde bir icon car ona tıkla..
    saati ayarlamama ragmen paylasim yapmadi ama ?
  • 01-05-2013, 20:55:16
    #4
    ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saati ayarlamama ragmen paylasim yapmadi ama ?
    genel bir sıkıntı var facebookta uygulama çalışmıyor saglıklı olarak bazı sayfalara da yazıyı atıyor resmi atmıyor resmi atıyor yazıyı atmıyor 30 dk dır açılmıyor bende zaten acayip kasıyor facebook
  • 01-05-2013, 22:29:59
    #5
    Yerel saatle sunucu saati arasındaki farktan kaynaklanıyor olabilir bazı sorunlar. Saat 22'de paylaşılmasını ayarlıyorum burda saat 22 oluyor yaplaşım yok. Biraz daha geç çıkıyor. Zaman zaman bu sorun çıkıyor. Mesela dün gece nisan ayı bitti mayıs başladı. Saat 12-01 de yapılan işlemler 2'ye kadar hareketler dökümüde görünmedi. Yeni ay başlangıçlarında görüyorum bu sorunu dikkatimi çekti.
  • 02-05-2013, 00:44:56
    #6
    dogru düzgün calisan yokmu ya ? ben bi sayfa satin almistim onda sayfada bi ayar vardi oraya resim felan ekleyip istedigim saatde paylasiyordu o eklenti ariyorum :/
  • 02-05-2013, 15:01:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    facebookun kendi ayarlaması ile sorun olmaması lazım.. sayfanın kuruluş tarihini kaydettiniz mi ?
  • 03-05-2013, 17:28:49
    #8
    Hocam hootsuite.com'u kullanabilirsiniz. Ben 4 aydır kullanıyorum hiçbir sıkıntısını görmedim.
  • 03-05-2013, 18:48:21
    #9
    Ben facenin kendi uygulamasını kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım