Arkadaşlar ben Dumanın tüm şarkılarına hayranım. Ve 2007'den bu yana büyük bir zevkle dinliyorum. eğer dinlemekten zevk alan başka arkadaşlar da varsa birlikte Facebook ve Twitterda beraber yürütebileceğimiz bir sayfa-profil yapmayı düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler... bu arada ben paylaşım yaparım. üye çekmede yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Arkadaşlar lütfen güncel kalması adına konuya yorum yazınız...

Buyrun Duman'ın en sevdiğim şarkısı :
Senden Daha Güzel