• 16-03-2013, 00:40:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar mobil onaylı 2011 facebook hesapları alacağım 2012 de olur.Var mı satan?
  • 16-03-2013, 01:55:33
    #2
    bende var hocam msn verirseniz görüşelim
  • 16-03-2013, 10:31:54
    #3
    Yabancı profil isterseniz mevcut. Türk isterseniz onuda ayarlarız, sıkıntı değil.
    İlgilenirseniz PM atarsınız, sevgilerimle.
  • 26-03-2013, 17:33:50
    #4
    Tedarik saglanmadıysa irtibata geçebilirsin 4-5 yıllık hesaplar sağlayabilirim