• 08-03-2026, 21:40:30
    #1
    Arkadaşlar kendi sesimle türkülerin hikayesini anlattığım videomu yayınladım sizce nasıl olmuş, eksiklerimi yazarsanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler iyi akşamlar.
    https://youtu.be/kc0j8pPWKXY?si=n6MfQQcCsQhuqoAC
  • 08-03-2026, 22:05:49
    #2
    sen konuşurken arkadan çalan türkü sesini bi tık daha düşük yapabilrsin, eline sağlık hocam
  • 08-03-2026, 22:32:23
    #3
    bhnerds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen konuşurken arkadan çalan türkü sesini bi tık daha düşük yapabilrsin, eline sağlık hocam
    teşekkür ederim hocam sizce görsel çeşitliliği olsun mu böyle iyi mi
  • 08-03-2026, 22:36:18
    #4
    The_Gardiyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim hocam sizce görsel çeşitliliği olsun mu böyle iyi mi
    olrusa güzel olur, anlattığın nhikayenin animasyonunu yap yapay zekada falan daha profesyoenl durur bence
  • 08-03-2026, 22:37:58
    #5
    bhnerds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olrusa güzel olur, anlattığın nhikayenin animasyonunu yap yapay zekada falan daha profesyoenl durur bence
    tamamdır hocam değerli fikirleriniz için teşekkür ediyorum.
  • 13-03-2026, 02:42:53
    #6
    İlk videoya göre gayet iyi olmuş.