Yonetici oldugum grup - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yonetici oldugum grup
1
●
118
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Facebook Ticari Olmayan Konular
Yonetici oldugum grup
05-03-2025, 18:16:48
#1
defineciniz
Merhaba arkadaşlar yönetimdeki diğer yöneticiyi çıkaramıyorum sebebi nedir
05-03-2025, 18:19:13
#2
TekLanDC
Sadece yöneticiler başka birini yöneticilik veya moderatörlükten çıkarabilir.
Not: Grubu oluşturan kişiler başka bir yönetici tarafından çıkarılamaz ancak kendilerini yöneticilikten çıkarabilir veya gruptan ayrılabilirler.
Saygılar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler