Harcama limiti olmayan ads Manager hesabı ALINACAKTIR
Profil olarak teslim ALINACAKTIR
Alış: Hesap
10
●298
- 31-01-2020, 21:34:15
- 31-01-2020, 21:38:44Kardeşim adsense de harcama limiti mi var?FikirDanışmanı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2020, 22:02:42adsense demiyor ki adam??bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2020, 22:55:38ads menager nedir?furkancetin97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2020, 15:07:13https://tr.lmgtfy.com/?q=facebook+bu...+manager+nedirbebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://lmgtfy.com/?q=facebook+ads+manager - 01-02-2020, 15:37:12teşekkürler kardeşimMehmetMutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2020, 20:30:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba hocam, harcama sınırı 1497 tl olan bm satışı gerçekleştirmekteyim ve işinize yarayacağını düşünüyorum. @Salihbyk; @FikirDanışmanı;
https://www.r10.net/facebook/2219163...bm-satisi.html ilgili konuyu inceleyebilirsiniz.