• 02-08-2025, 22:22:30
    #1
    merhabalar.
    X grubundan
    Yeni açtığım gruba üye çekimi işlemi var mı acaba?
    varsa ücret ile pm atabilir.

    Düzeltme;
    Isparta il'ine ait grup arıyorum. 25-50k arasında.
  • 02-08-2025, 22:30:15
    #2
    facede bu hızmet yok dıye blıyorum ama r10 da @hzshadowbey; diye birini duydum on numara facebook grup üyesi servisi satıyor hocam
  • 02-08-2025, 22:33:00
    #3
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facede bu hızmet yok dıye blıyorum ama r10 da @hzshadowbey; diye birini duydum on numara facebook grup üyesi servisi satıyor hocam
    hizmet olup olmadığını bende bulamadım, bilgi için teşekkür ederim hocam.
  • 02-08-2025, 22:38:43
    #4
    Balina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hizmet olup olmadığını bende bulamadım, bilgi için teşekkür ederim hocam.
    uye cekme yok hocam etıketde kı arkadasa yaz yardmcı olsun sana kalıtelı tıcaret yapıyor profılıne bakablırısn