merhabalar.
X grubundan
Yeni açtığım gruba üye çekimi işlemi var mı acaba?
varsa ücret ile pm atabilir.
Düzeltme;
Isparta il'ine ait grup arıyorum. 25-50k arasında.
facebook grup üye çekim hakkında.
3
●118
- 02-08-2025, 22:30:15facede bu hızmet yok dıye blıyorum ama r10 da @hzshadowbey; diye birini duydum on numara facebook grup üyesi servisi satıyor hocam
- 02-08-2025, 22:33:00hizmet olup olmadığını bende bulamadım, bilgi için teşekkür ederim hocam.hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2025, 22:38:43uye cekme yok hocam etıketde kı arkadasa yaz yardmcı olsun sana kalıtelı tıcaret yapıyor profılıne bakablırısnBalina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle