İçeriği okumadan konuyu güncelleyen arkadaşlar sağolsun; mecburen konuyu yoruma kapattırıyorum Bir dahaki sefere konu açacağım zaman belki saatlerce ilk mesaj içeriği ile uğraşacağım.
Paypal kabul etmiyorum. Özel mesajı da ne için istediniz tam anlamadım açıkçası. Bilgiler mesajda yazıyor. Ekstradan öğrenmek istediğiniz bir şey varsa sorun cevaplayayım.