İçeriği okumadan konuyu güncelleyen arkadaşlar sağolsun; mecburen konuyu yoruma kapattırıyorum Bir dahaki sefere konu açacağım zaman belki saatlerce ilk mesaj içeriği ile uğraşacağım.

Vay arkadaş...