• 17-07-2010, 00:58:14
    #10
    Yaa kardeşim sen işine bak yeni gelenleri boşver.Adamların yaptığı iş ortada.Berbat.İşini iyi yap istediğin fiyattan yap
  • 17-07-2010, 00:59:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    icemansahin eleştirilere karşı dayanamayıp -rep vermişsin ( dokunmaz )
    benim seni eleştirme sebebim kendinizi enayi yerine koymayın.
    neyse konu baltalanmasın
    hayırlı işler.
  • 17-07-2010, 01:01:46
    #12
    ReaSpeakLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    icemansahin eleştirilere karşı dayanamayıp -rep vermişsin ( dokunmaz )
    benim seni eleştirme sebebim kendinizi enayi yerine koymayın.
    neyse konu baltalanmasın
    hayırlı işler.
    bana - rep atan sen değilsin sanki sağolasın sanada.
  • 17-07-2010, 01:02:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Merak Etme -rep atsam söylerdim.
  • 17-07-2010, 01:07:56
    #14
    Sağolun arkadaşlar post işi için kimlerle çalışmamam gerektiğini öğrendim sayenizde.
  • 17-07-2010, 01:10:19
    #15
    Senin için iyi olmuş kardeş
  • 17-07-2010, 01:23:56
    #16
    arkadasın konusu baya baltalanmıs ama o kişi o fiyattan atmak istiyorsa kimse buna engel olamaz sonucta serbest piyasa diye birsey var biraz önce birine iş teklifi yaptım gayet kolay iş 100 post atamadım neymiş o kabul ediyormus arkadası etmiyormus yahu 100 post için neler cekiyoruz.bende post atyorum kimseye böyle birsey diyemiyorum yeri geldi bedava post attım ama öncelik olarak saygı diyorum.(yanlıs anlasılmasın kimseye saygısızlık yapıyor demiyorum) konuda adı gecenleri tanımam sadece iceman ile daha öncede iş yaptı ve cok temiz calısıyor.onuda savunmuyorum digerlerinide ama siz burda gelip piyasayı öldürdün gibisinden yorumlar yapınca kimsenin eline birsey gecmiyor.Herkese kolay gelsin
  • 17-07-2010, 01:26:24
    #17
    sağolasın kardeş çok güzel yorum.
  • 17-07-2010, 01:27:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadasın konusu baya baltalanmıs ama o kişi o fiyattan atmak istiyorsa kimse buna engel olamaz sonucta serbest piyasa diye birsey var biraz önce birine iş teklifi yaptım gayet kolay iş 100 post atamadım neymiş o kabul ediyormus arkadası etmiyormus yahu 100 post için neler cekiyoruz.bende post atyorum kimseye böyle birsey diyemiyorum yeri geldi bedava post attım ama öncelik olarak saygı diyorum.(yanlıs anlasılmasın kimseye saygısızlık yapıyor demiyorum) konuda adı gecenleri tanımam sadece iceman ile daha öncede iş yaptı ve cok temiz calısıyor.onuda savunmuyorum digerlerinide ama siz burda gelip piyasayı öldürdün gibisinden yorumlar yapınca kimsenin eline birsey gecmiyor.Herkese kolay gelsin
    benim amacım konuyu baltalamak değil sadece neden piyasayı düşürüyorlar onu merak ediyorum.