Postcu mu lazımdı ? :)
30
●1.114
- 17-07-2010, 00:58:14Yaa kardeşim sen işine bak yeni gelenleri boşver.Adamların yaptığı iş ortada.Berbat.İşini iyi yap istediğin fiyattan yap
- 17-07-2010, 00:59:03Üyeliği durdurulduicemansahin eleştirilere karşı dayanamayıp -rep vermişsin ( dokunmaz )
benim seni eleştirme sebebim kendinizi enayi yerine koymayın.
neyse konu baltalanmasın
hayırlı işler. - 17-07-2010, 01:01:46bana - rep atan sen değilsin sankiReaSpeakLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolasın sanada.
- 17-07-2010, 01:23:56arkadasın konusu baya baltalanmıs ama o kişi o fiyattan atmak istiyorsa kimse buna engel olamaz sonucta serbest piyasa diye birsey var biraz önce birine iş teklifi yaptım gayet kolay iş 100 post atamadım neymiş o kabul ediyormus arkadası etmiyormus yahu 100 post için neler cekiyoruz.bende post atyorum kimseye böyle birsey diyemiyorum yeri geldi bedava post attım ama öncelik olarak saygı diyorum.(yanlıs anlasılmasın kimseye saygısızlık yapıyor demiyorum) konuda adı gecenleri tanımam sadece iceman ile daha öncede iş yaptı ve cok temiz calısıyor.onuda savunmuyorum digerlerinide ama siz burda gelip piyasayı öldürdün gibisinden yorumlar yapınca kimsenin eline birsey gecmiyor.Herkese kolay gelsin
- 17-07-2010, 01:27:29Üyeliği durduruldubenim amacım konuyu baltalamak değil sadece neden piyasayı düşürüyorlar onu merak ediyorum.StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolasın sanada.
