karaktere baglı kalmak zor iş,bende kendi sitem için arada yazıyorum.küçük bişey yazayım hemen 2dk de diyorum,bi bakıyorum kocaman bi makale olmuş sayfaya zor sıgıyor normal makale yazmak bundan çok daha kolay bence.
karaktere baglı kalmak zor iş,bende kendi sitem için arada yazıyorum.küçük bişey yazayım hemen 2dk de diyorum,bi bakıyorum kocaman bi makale olmuş sayfaya zor sıgıyor normal makale yazmak bundan çok daha kolay bence.