• 10-08-2014, 16:30:43
    #10
    sabah akşam yorum yaparım pm alayım
  • 10-08-2014, 16:31:11
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alıyım.
  • 10-08-2014, 16:35:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilir miyim
  • 10-08-2014, 16:45:34
    #13
    pm lütfen
  • 10-08-2014, 16:49:49
    #14
    Tüm pmlere dönüş yapılmıştır.
  • 10-08-2014, 17:07:42
    #15
    Özel mesaj alabilir miyim?
  • 10-08-2014, 17:12:29
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm atarsanız ve konu güncelse bende yorum atabilirim.
  • 10-08-2014, 17:13:41
    #17
    Bende pm alabilir miyim?
    Daha önce yayınlanmış birkaç yorumum var, bunun için yeni kayıt gerekiyor mu?
  • 10-08-2014, 17:21:16
    #18
    Pm lütfen