bir site yaptım fakat sorun şuki ne yaptıys olmadı menü üstte altta cıkmaya devam etti bunu nasıl düzenlerim 2 yerde cıkması siteyi bozuyor acil yardım lazım arkadaslar cok acele

SORUNUM