• 08-10-2009, 13:11:56
    #1
    shibby shop scriptini kullanıyorum ancak iletişim formu ve siparişin son aşamasında Internal Server Error.diye hata veriyor.birde ürün sayfasında ;Web sayfası hata ayrıntıları

    İleti: Sonlandırılmamış dize sabiti
    Satır: 382
    Karakter: 155
    Kod: 0 hatası var.

    başka şimdılık bır hata sorun yaşamadım.bu konuda yardımcı olabılırmısınız?nasıl düzeltebilrim?
  • 08-10-2009, 16:35:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biliyormusun, bilmem ancak bu shibby' nin bir sitesi var. İsmini ilk kez duyuyorum bu scriptin, sanırım çoğu kişi benim gibi bilmiyordur.

    Sitesinden destek almanı tavsiye ederim:
    Güven Atbakan sHibby sHop
  • 08-10-2009, 16:38:56
    #3
    teşekkurler,baktım inceledim bulamadım.r10 dada bilgi ve becerikli arkadaşlar var tecrübesine guvendıgım sorıyım dedım..