• 25-07-2025, 14:42:55
    #1
    İkas panelinin görünümü atabilecek var mı? oepncart veya phpscriptlere göre yönetimi nasıl kolay mı temiz mi?
  • 25-07-2025, 14:44:05
    #2
    hocam ücretsiz hesap oluşturabiliyorsunuz oluşturup kontrol edebilirsiniz
  • 25-07-2025, 14:50:19
    #3
    Başlangıç seviyesi için basit bir arayüzleri var. Eğer işletmeniz çok büyük değilse, yeni başlayacaksanız kolayca kurulum yapıp yayına alabilirsiniz hocam.
    Ancak ileriye dönüklük noktasında performanslı bir altyapı değil maalesef.