• 07-09-2024, 23:04:30
    #1
    İkas kullanan varsa yazabilir mi? bir iki yer merak ediyorum demo da gözükmüyor. Yardımcı olursanız sevinirim
  • 07-09-2024, 23:36:27
    #2
    Yazın hocam.